League of Legends Yama Notları 6.8

League of Legends Yama Notları 6.8

Merhaba arkadaşlar güncelleme yeni gelmişken hemen burdan da paylaşayım dedim League of Legends Yama Notları 6.8 ‘in tüm detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.

League of Legends Yama Notları 6.8

Selamlar Sihirdarlar,

Sezon ortası değişikliklerinden bir önceki yamaya, yani 6.8 yamasına hoş geldiniz! Bu genişkapsamlı değişiklikleri konuşacak çok vaktimiz olacak ama şimdi başka bir konuya değinelim: Kapsamlı değişikliklerin yolda olduğu bu kritik dönemde dengelemeleri nasıl yapıyoruz?

Aslında cevap oldukça basit: İhtiyatlı ve dikkatli. Büyücüler ve eşyaları için yapacağımız onca değişiklik öncesinde zaten belirli sınırlarımız olmak zorunda. Kısa bir süre içinde elden geçireceğimiz bir rol ile ilgili dengeleme yapmanın sebebi ve riskleri neler olabilir ki? Aynı şekilde sırf içinde bulunduğumuz koşullardan ötürü performans düşüklüğü yaşayan bir şampiyonu (Selam Riven sevenler!) güçlendirmek de bir o kadar zor karar. Değişiklikler yaşandıktan sonra koşullar ne olacak; kim zayıflayıp kim daha güçlü hale gelecek? Zed yine herkesi öldürmeyi başarabilecek mi? Babam böyle pasta yapmay… Yok yok, biz en iyisi değiştirmediklerimiz yerine değiştirdiğimiz şeyler üzerine konuşalım.

Dikkatli olmaktan bahsetmiştik. Bunun da en iyi yöntemi aslında ortalamanın altında veya üstünde kalan (ve sezon ortası değişikliklerinden çok da fazla etkilenmeyecek) zayıflara ve güçlülere odaklanmak olsa gerek. Oyun başında can barlarını çok iyi muhafaza edenlerin yanı sıra, tank olmasına rağmen tonlarca hasar verebilenlere (başta Ekko olmak üzere Buzdoğangiller) el attık. Yine önümüzdeki yamada çeki düzen vereceğimiz büyücü özellikli savaşçılara karşı ve onlarla birlikte iyi performans gösteren bazı şampiyonlara (MF, Rumble) da sevgi gösterdik.

Bir de bunların üstüne yenilenmiş Taric’i de eklersek, büyücü güncellemelerine kadar idare edebileceğiniz optimum porsiyonda bir yama servis etmiş oluruz. Eh, bizden şimdilik bu kadar.

İyi şanslar ve eğlenceler!

 

League of Legends Yama Notları 6.8 Şampiyonlar

Ekko

W ve E’nin taban hasarı azaldı, YG etkisinin oranı arttı.

Ekko’nun üst koridoru tarumar etmesi güncel bir sorun gibi görünebilir ama bu durum önceden de ortaya çıkmıştı. Tank Ekko ile ilgili düşüncelerimizi (5.15’ten hatırlarsınız) yineliyoruz. Her şey hâlâ takaslarla ilgili. Ekko yetenek gücüne odaklanırsa oyun sonu karşılaşmalarda potansiyelini ortaya çıkarmak için durmadan riske girmek durumunda. Kronokırılma ve Paralel Yakınsama yetenekleri, Ekko’nun çok kırılgan olduğu durumlarda hantal bir hâl alıyor. Tank Ekko’nun hayatta kalma potansiyeli bu yeteneklerini çok daha kullanışlı bir noktaya getiriyor. Ancak düşük bekleme süreleri ve yüksek taban hasarları ile başkalarının hayatta kalma potansiyelini fazla düşürüyor. Tank Ekko’nun özel bazı durumlarda bir yıldız gibi parlaması bizi mutlu ediyor ama bu donanımın (yetenek gücü odaklı olanlara nazaran) hasar potansiyelini düşürerek Ekko’nun aldığı risklerin getirilerini dengeliyoruz.

W – Paralel Yakınsama

İSABET ANINDA PASİF HASARIHedefin azami can miktarının %5’i Hedefin azami can miktarının %3’ü
PASİF HASARI ARTIŞ ORANIHer 50 yetenek gücü için %1 Her 33 yetenek gücü için %1
YENİACITMAK AH NE HOŞTURArtık minyon ve canavarlara en az 15 hasar veriyor

E – Zaman Sıçraması

TABAN HASAR50/80/110/140/170 40/65/90/115/140
ORAN0,2 yetenek gücü 0,4 yetenek gücü

Galio

E’nin bedeli azaldı ve verdiği hareket hızı arttı.

Dar alanlarda büyük etkiler yaratmayı sevenler için Galio güçlü bir seçenek. Ancak Galio, takımı daha toparlanamadan gazı biten bir şampiyon. Koridor etkileşimlerinde (özellikle de kule dibine ittirildiyse) daha verimli olabilmesi için ona bir yardım eli uzatıyoruz ve ayrıca harita hakimiyetini de arttırmak istiyoruz.

E – Adalet Rüzgârı

BEDEL70/75/80/85/90 mana 60/65/70/75/80 mana
HAREKET HIZI%20/28/36/44/52 %30/35/40/45/50

Graves

Normal saldırıları daha az hasar veriyor ama kritik vuruşlarının önemi arttı.

Graves’e sorsanız zaman yolculuğu nedir bilmez ama bu yamada Ekko ve Graves’i ilgilendiren konular birbirine benziyor. İkisi de tonla hasar veriyor ve ölmek nedir bilmiyorlar. Graves tamamıyla defans geliştirmese bile can çalma ve normal saldırı oranları ile savunma etkilerine sahip olan eşyalara (Ölümün Dansı, Malmortius’un Ağzı, Sterak’ın Güvencesi) öncelik vererek oyunun hem erken safhalarındahem de sonraki safhalarında herkesin canına okuyor. Yeni Kader’in özelliklerine ayar çekerek Graves’i oyunlarda bir yol ayrımına sokuyoruz: Ya kritik hasarlar ile herkesi paramparça edecek ya da dayanıklı temizlik ekibinin bir parçası olacak.

Pasif – Yeni Kader

İLK VURUŞTA ARTIŞ ORANI0,75 – 1,1 toplam saldırı gücü (1. seviyeden 18. seviyeye) 0,7 – 1,0 toplam saldırı gücü (1. seviyeden 18. seviyeye)
KRİTİK HASARLI MERMİLER8 6
YENİKRİTİK DÜŞÜNCEHer kritik hasarlı mermi %140 hasar veriyor (Ebedi Kılıç bunu %160’a çıkarır)

Kog’Maw

Q’nun çürütme etkisi ilk seviyeler için arttı. W’nun hasarı azaldı.

Kog’Maw’ın yama notlarında süregelen maceralarına en son katıldığımızda, hiper taşıyıcı şampiyonlara daha dengeli bir güç artışı vermeye çalıştığımızı söylemiştik. Yani oyunun başında ezilen ve oyunun sonunda mahveden şampiyonlar olmalarını istemiyorduk. Yaptığımız bu değişiklikler işte bu anlayışın bir sonucu niteliğinde. Kog’Maw’a Q’sunun bir anlamı olduğunu hatırlatmak ve öte yandan çılgın yükselişine bir dur demek istedik.

Q – Ölümün Salyaları

ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ AZALTMA ETKİSİ%12/16/20/24/28 %20/22/24/26/28

W – Biyo-Büyü Salvosu

İSABET ANINDA TABAN HASARI10/15/20/25/30 4/8/12/16/20

Master Yi

R’nin bekleme süresi arttı ve yeteneğin aktif olma süresi azaldı. Ancak yenilenme süresi arttı.

Master Yi’nin kuvveti büyük ölçüde iki güçlü eşya ile (Guinsoo’nun Hiddeti + Kanlı Zıpkın) oluşturduğu sinerjiden ortaya çıkıyor. Öte yandan hiç ara vermeden saldırmaya devam edebilmesi can sıkıcı bir hâl almıştı. Yi’nin Gözükara yeteneğini her zaman değil doğru zamanda kullanabilmesi için bazı ayarlamalar yaptık.

R – Gözükara

BEKLEME SÜRESİ75 saniye 85 saniye
SÜRE10 saniye 7 saniye
KATLETME VEYA ASİST İLE EKLENEN SÜRE4 saniye 7 saniye

Miss Fortune

W’nun bedel ve bekleme süresi arttı. Şıpsevdi artık W’nun süresini arttırmıyor ama bekleme süresini azaltıyor.

Sezon öncesi dönemde Miss Fortune çok canlar yaktı. Görüyoruz ki Ödül Avcısı’nın işleri bu ara çok yaver gitmiyor. MF’nin kalabalık savaş alanlarına katkısı her zaman büyük olmuştur ama diğer nişancı akranlarıyla böyle özel durumlar dışında yarışması pek zor oluyor. Caka’nın daha sık hazır durumda olması Miss Fortune’un takım savaşlarında mermi manyağı yapan tarzını tehlikeye atmadan performansını beklentilere daha da yaklaştırıyor.

W – Caka

SALDIRI HIZI ARTIŞI ETKİ SÜRESİ3 saniye 4 saniye
BEKLEME SÜRESİ8 saniye 12 saniye
KALDIRILDIUZATMALI SEVGİLİMŞıpsevdi’nin tetiklenmesi artık Caka’nın süresini uzatmıyor
YENİCAKA SATMA SANATIBekleme süresi artık etki sona erdiğinde değil yetenek kullanıldığında başlıyor
YENİATEŞLİ SİLAHLARCaka’nın bekleme süresi boyunca Şıpsevdi’yi kullanmak Caka’nın bekleme süresini 2 saniye kadar azaltıyor (bu 2 saniye, bekleme süresi azaltma etkileriyle doğru orantılı olarak azalır)

Olaf

W’nun can çalma etkisi ve R’nin zırh ve büyü direnci arttı.

Olaf hedefine kilitlenip karşılıklı dövüşte düşmanını tarumar etmek için her türlü donanıma sahip ancak bir sorunu var: çok çabuk ölüyor. Olaf gibiler kanlı savaşlarda kendini gösterir. Bu yüzden Olaf’ın dayanıklılığını arttırıyor ve doğru zamanda her şeyini ortaya koyduğu durumlarda talihin onun da yüzüne gülmesini istiyoruz.

W – Hırçın Saldırı

CAN ÇALMA%9/12/15/18/21 %14/16/18/20/22

R – Ragnarok

PASİF ZIRH/BÜYÜ DİRENCİ10/20/30 20/30/40

Rumble

Q minyonlara tam hasar veriyor. R’nin bekleme süresi azaldı.

Zamanında profesyonel oyunların vazgeçilmezi olan Rumble, 2016 yılında zorluk çekiyor. Bu kavgacı yordle’ın işi gücü zarar. Rakiplerine sürekli hasar vererek onları yara bere içinde koridordan uzaklaştırıyor (ya da çok ısrarcı olanları Dengeleyici ile dengeliyor). Bu sezonun her eve lazım sürdürülebilirlik eşyaları olan Musibet İksiri ve Hortlağın Pençesi, Rumble’ın verdiği hasarın kalıcı olmasına engel oluyor. Oyunun erken safhalarında sürdürülebilirlik (bu konuya aşağıda da değineceğiz) ile yarışır gibi Rumble’ın hasarını arttırmaktansa, ona koridordaki hakimiyetini arttıracak esneklikler getiriyoruz.

Genel

ORMAN ÇOCUĞU RUMBLEArtık Orman pozisyonunda oynayan Rumble’lar için Dükkan’da yeni tavsiye edilen eşyalar sayfası var.

Q – Alev Makinesi

MİNYONLARA VERDİĞİ HASAR%50 %100

R – Dengeleyici

BEKLEME SÜRESİ120/110/100 saniye 110/100/90 saniye

League of Legends Yama Notları 6.8 Şampiyon Görsel Güncellemeleri

11 yepyeni şampiyon görseli uzun bir süre için bizimle olacak şekilde güncellendi.

Önceden bahsettiğimiz gibi Global Şampiyon Görselleri projemiz kısa vadeli bir çözüm. Peki ya uzun vadeli çözüm nedir? İşte bu 11 görselde olduğu gibi kampsamlı güncellemeler. Şampiyon görsellerini artık Şampiyon Güncellemeleri ile birlikte yeniliyoruz (bakınız: Poppy, Shen ve tabii ki Taric). Unutmadan ekleyelim: Fırsat buldukça böyle ufak paketler hâlinde görsel güncellemelerini sürdüreceğiz.

League of Legends Yama Notları 6.8 Global Şampiyon Görselleri

Bütün bölgelerdeki eski şampiyon görsellerini güncelliyoruz. Dünya’nın her yerinde aynı şampiyon görselleri olacak. Dahası gelecek.

Bu güncelleme bir önceki yama ile aynı kapsamda uygulanıyor. Şampiyon görsellerindeki bu değişiklik, bütün bölgelerdeki oyuncuların aynı içeriği görmesini sağlamak amacıyla yaptığımız kısa vadeli bir çalışma. Bu görseller yukarıda gördüğünüzün tersine tamamen yenilenmiş görseller gibi değil!

Aşağıda listelenen şampiyon görselleri Tencent versiyonlarıyla değiştirildi:


6.7’de gelip bu yamada güncellenenler

  • Kızıl Akali, Deşergeçer Akali, Beyefendi Cho’Gath

Annie-Ryze

  • Buz Ateşi Annie, Gotik Annie, Komando Garen, Ejder Yumruk Lee Sin, Kızıl Elit Riven, Orman Çocuğu Rumble, Korsan Rumble, Kabile Büyücüsü Ryze, Şanlı Ryze, Zombi Ryze

Shaco-Swain

  • Deli Şapkacı Shaco, Asil Shaco, Fındıkkıran Shaco, Çalışkan Shaco, Tımarhane Kaçkını Shaco, Kemikpençe Shyvana, Hextech Sion, Savaş Çığırtkanı Sion, Savaşçı Prenses Sivir, Avcı Sivir, Haydut Sivir, PAX Sivir, İlham Perisi Sona, Kutsal Soraka, Bilgewater’lı Swain

Talon-Urgot

  • Hain Talon, Kamuflajlı Teemo, Pofuduk Teemo, İskoç Tryndamere, Kral Tryndamere, Silahşor Twisted Fate, Suç Baronu Twitch, Fareli Köy’den Twitch, Gangster Twitch, İlkel Udyr, Dev Düşman Yengeçgot, Kasap Urgot

Vayne-Zilean

  • İsyankâr Vayne, Grisakal Veigar, Nosferatu Vladimir, Vandal Vladimir, Fırtınanın Efendisi Volibear, Kötü Kurt Warwick, Yabani Warwick, Xin Zhao, Komando Xin Zhao, Kanatlı Süvari Xin Zhao, Kumandan Ziggs, Hippi Zilean

League of Legends Yama Notları 6.8 Eşyalar

Buzdoğan Eldiven

İsabet hâlinde verilen ilave hasar azaldı.

Pırıltı düşük bekleme süresi olan yeteneklere sahip şampiyonlar için düşük fiyata yüksek hasar getiren bir seçenek olmuştur hep (tamamıyla hasar odaklı eşyaları tamamlamaya gerek kalmadan). İlk adımı attıktan sonra Pırıltı’nın ne yapmasını istediğinize bağlı olarak değişik yollar çizebiliyorsunuz. Daha fazla yetenek gücü mü lazım? Lichboğan. Tonla hasar vermek mi gerekiyor? Üçlü Kuvvet. Savaş sırasında işlevsellik mi? Buzdoğan Eldiven. Sonuncu seçenek işlevsellik vaadini şahane bir biçimde yerine getiriyor; ancak verdiği ilave hasar daha dayanıklı eşyalar almış bir şampiyon için biraz fazla etkili bir seçenek hâline geliyor. Pırıltı’nın yükseltilebileceği diğer eşyalarla karşılaştırıldığında bu kadar ucuz olan Buzdoğan’ın düellolarda diğerlerine göre daha zayıf olmasını sağlamamız gerekiyordu.

BÜYÜLÜKILIÇ%125 taban saldırı gücü %100 taban saldırı gücü

Cıva Yatağan

Bedeli ve saldırı gücü azaldı.

Cıva Yatağan gerçekten çok hesaplı bir eşya. Gerçekten çok hesaplı. Bu kendi başına bir sorun teşkil etmiyor. Ancak Cıvalı Kuşak’ın her türlü etkiden arındıran aktif özelliği ile birleştirilince işler biraz çığırından çıkmaya başlıyor. Bu eşya çoğu zaman sadece verdiği temel değerler için bile satın alınıyor ve Cıva Yatağan buna ek olarak aktifiyle birçok şampiyonun etkisini büyük ölçüde azaltıyor. Cıva Yatağan hâlâ baskı altında kalmış bir taşıyıcı için ideal bir seçim ama verimliliğini azaltmak, aktifinin gerekliliğini vurgulamak için önemli bir adımdı.

TOPLAM BEDEL3700 altın 3600 altın
BİRLEŞTİRME BEDELİ625 altın 525 altın
SALDIRI GÜCÜ75 65

Musibet İksiri

Verdiği can azaldı, mana arttı.

Musibet İksiri, şampiyonların savaşa başlama niyetlerini yanma etkisiyle ilan etmelerine izin veriyordu. Doran’ın eşyaları ile karşılaştırıldığında Musibet İksiri, potansiyelinden tam anlamıyla yaralanabilmek için daha saldırgan takaslara girmenizi gerektiren bir eşya.

Ne yazık ki Musibet İksiri’nin kazandırdığı sürdürülebilirlik sayesinde koridorda uysal bir biçimde beklemek isteyen şampiyonların da ilk tercihi oldu. Bu durumda, verdiği mana ile şampiyonları daha sık takasa girmeye teşvik etse de verdiği can sayesinde üsse dönüşler de ertelenmiş oluyor. Musibet İksiri’nin girişkenlik kazandıran yönünü arttırıp, sürdürülebilirlik veren yönünden törpülüyoruz.

CAN YENİLENMESİYük başına 150 can Yük başına 125 can
MANA YENİLENMESİYük başına 50 mana Yük başına 75 mana

League of Legends Yama Notları 6.8 Kabiliyetler

Ziyafet

Bekleme süresi arttı.

Ziyafet, tutumlu oyun tarzının vazgeçilmezi olmaya başladı. Bu kabiliyetin kazandırdığı sürdürülebilirlik aynı seviyede bulunan ve daha riskli olan alternatiflerini (diğer adıyla Çift Taraflı Kılıç) geride bıraktı. Böyle olunca koridorda ezip geçmesiyle bilinen şampiyonlar daha zayıf olan rakiplerini üsse dönmeye zorlayamaz oldu. Ziyafet’in her dalga için bir kez aktif olabilmesi, verdiği iyileştirme etkisini tatmin edici bir seviyede tutarken oyuna olan etkisini bir miktar azaltıyor.

BEKLEME SÜRESİ25 saniye 30 saniye

Zula

Verdiği can azaldı, mana arttı.

Bu bölümün notunu artık siz de yazabilirsiniz. Koridorlarda daha fazla yetenek kullanabilmek: iyi. Hiç uğraşmadan koridorda hayatta kalmak: kötü. Anlayacağınız, peksimet de Musibet İksiri ile aynı kaderi paylaşıyor.

KULLANIM ANINDA CAN20 15
KULLANIM ANINDA MANA10 15

Hortlağın Pençesi

Verdiği can ve hasar azaldı.

Sezon 6 boyunca bir şekilde üst koridorda bulunduysanız Hortlağın Pençesi’ni tekrar tekrar görmüş olmalısınız. Sonra tekrar görmüş olmalısınız. Ardından tekrar (Burada bir Ekko esprisi var). Tankları ilgilendiren bir kabiliyetin tanklara yardımcı olmasından daha doğal bir şey olamaz. Ancak bu kabiliyetin tankları kapı gibi yapması ve üstüne de onları ölüm makinelerine dönüştürmesi, işleri karıştırıyor.

Bu değişiklik büyük ihtimalle tek başına Pençe’nin sorunlarını çözemeyecek ancak biz bazı seçenekleri değerlendirirken etkisini azaltıyoruz.

CAN ÇALMA ORANIAzami canın %3’ü Azami canın %2,5’i

League of Legends Yama Notları 6.8 Büyü Kalkanları

Büyü kalkanlarının aynı anda hedefine isabet eden birden fazla yeteneği durdurabildiğini biliyoruz. Büyü kalkanları özünde kısa bir süreliğine hangisi olduğuna bakmadan sizi yeteneklerden koruyor. Bu koruma süresi, sunucunun veri yenileme oranlarına göre kimi zaman kısmen tutarsız olabiliyor. Bu durum, oyundaki bazı yeteneklerin (örneğin Corki’nin R-Füze Salvosu yeteneği) oyun kodu olarak parçalara bölünmüş biçimde çalışması nedeniyle böyle ‘çok vuruşlu’ yeteneklerin nadiren de olsa sunucunun yenilendiği anda geride kalıp, büyü kalkanlarının ‘içinden geçmesine’ neden olabiliyordu. Bu sürenin tutarlı olması için yaptığımız değişiklik sayesinde bahsettiğimiz durumun artık ortaya çıkmamasını bekliyoruz.

KALKMAYAN BÜYÜ KALKANIBazı yeteneklerin büyü kalkanını yok edip etkin olmasıyla sonuçlanan hata giderildi.

League of Legends Yama Notları 6.8 Yeni Şampiyon Seçimi

Bu yamada bazı değişiklikler yaparak açıkta kalan bazı sorunlara çözüm bulduk. Buna Diğer İstatistikleri Gör ekranı da dahil! (Diğer İstatistikleri Gör grafiklerine elveda)

KAYBOLAN KABİLİYETLERBaşka bir oyuncunun kabiliyetlerine bakarken Yeni Şampiyon Seçimi sırasının geldiğini gösteren ekranın çıkması kendi kabiliyetlerinize tekrar erişmenizi engelliyordu. Bu sorun giderildi.
TIKLA BANADiğer İstatistikleri Gör ekranında dereceli istatistikleri görmek yeniden mümkün!
ETKİLİ VE BİLGİLİOyun oluşturma lobisi artık Yeni Şampiyon Seçimi ile oluşturulan karşılaşmalardan ne tür puanlar alınabileceğini gösteriyor

League of Legends Yama Notları 6.8 Oyun İçi Ayarlar

Menzil Göstergeleriyle Otomatik Kullan artık yetenek kullanımı için varsayılan ayar. Kaydedilmiş olan ayarlar bu durumdan etkilenmiyor.

Hatırlatma olarak belirtelim; Menzil Göstergeleriyle Otomatik Kullan seçeneğini aktifleştirdiğinizde kullanmak istediğiniz yeteneğin tuşuna bastığınızda menzil göstergesi görünür ve tuşu bıraktığınızda yetenek tetiklenir. Yeni oyuncular için bu ayarın en uygunu olduğunu gördük. Ancak bu seçeneğe menüde ulaşmak da birkaç adım ile mümkün (Her şeyi öğrenmeye çalışırken bu da işi zorlaştırıyor). Bu engeli geçen yamada ortadan kaldırdık ve yeni oyuncular bu kazanımın keyfini sürerken zaten ayarlarını belirlemiş olan oyuncuları etkilemeyeceğimizi düşündük.

Ancak Varsayılanlara Dön seçeneğinin ne kadar sık kullanıldığını (özellikle de internet kafelerde) göz önünde bulundurmadık. Birçoğunuz da bu değişikliğin ayarlarla ilgili bir hata olduğunu düşündü. Biz de bu bölümde yaptığımız değişikliğin sebebini ve kasten yapıldığını açıklamak istedik.

OTOMATİK!Otomatik Kullan artık bütün yetenek ve eşya tuşları için varsayılan ayar
GÖSTERGELER!Menzil Göstergeleri artık varsayılan ayar ile açık

League of Legends Yama Notları 6.8 Giderilen Hatalar

  • Yanardöver ve Günateşi Pelerini efsunlarının yanma etkileri artık üst üste eklenmiyor
  • Zed artık W – Canlı Gölge yeteneğini açtığında 20 ilave saldırı gücü kazanmıyor
  • Karthus’un W – Acı Duvarı tekrar gerektiği şekilde görüş sağlıyor
  • Karthus’un pasifi Ölüm Tanımaz sırasında Rylai’nin Kristal Asası’nın yavaşlatma etkisinin uygulanmamasına neden olan bir hata giderildi
  • Ekko’nun Q – Kurmalı Kapan yeteneği geri dönerken isabet etmesi hâlinde çalmayan ses geri geldi
  • Quinn, Donduran Çarp kullandığında R – Düşman Hattının Ötesi yeteneğinden düzgün bir şekilde çıkıyor
  • Renekton’un W – İnsafsız Yırtıcı yeteneğinin bazen beklenen sayıda Kara Balta yükleri vermemesiyle sonuçlanan bir hata giderildi
  • Rammus’un Q – Güç Topu yeteneğinin kendisinden gelen savurma etkisi, diğer savurma veya geri savurma etkilerini yok saymıyor (Örneğin, Poppy’nin ultisi, Alistar’ın Tos’u)
  • Haydut kabiliyeti artık rakip şampiyonların yoldaşları öldüğünde altın kazandırmıyor (Örneğin, Tibbers, Elise’in örümcek yavruları)
  • Urgot’un R – Hiperkinetik Konum Değiştirici yeteneği odaklanma sırasında Urgot ölürse artık yer değiştirme işlemi tamamlanmıyor
  • Kâhinin Özütü artık Sonsuz Uçurum’da diriliş süresi boyunca düzgün bir biçimde satın alınabiliyor
  • Ana Ses çubuğunu sessizden çıkarmak artık ayrı ayrı sessize getirilmiş ses kanallarının tekrar açılmasıyla sonuçlanmıyor
  • Savaş Makinesi ve Beyefendi Cho’Gath kostümlerine özel R – Ziyafet ses efektleri geri geldi
  • Miyavkai’nin E- Fide Kedi Atışı ses efektlerinin seviyesi yükseltildi
  • KOD ADI: Yi kostümünün hareket repliklerinden bazılarının ses seviyesi yükseltildi
  • Kara Buz Anivia’nın pasifi Yeniden Doğuş sırasında çalan buzlu rüzgar sesi geri geldi
  • Ölülerin Efendisi Azir oynarken bazen Azir’in temel kostümünün seslendirmeleri çalıyordu. Bu hata giderildi
  • Artık Jhin’in Q – İlham Ateşi bombası zıplarken aynı oyundaki Karma’nın Q – İçindeki Alev yeteneğinin ses efektleri duyulmuyor
  • Arcade Hecarim’in E – Yıkıcı Saldırı yeteneğinin arkasında bıraktığı gökkuşağı izi ve ok efektleri geri geldi
  • Havuz Partisi Lulu’nun W – Kapris yeteneğinin kurbanları artık kendilerini sohbette Topkek değil Fok olarak görebilecekler

League of Legends Yama Notları 6.8 Yeni Gelen Kostümler

Ateş Takımı’nın 2015 All-Star etkinliğindeki zaferi anısına 6.8 yamasıyla Zebani Diana çıkıyor!

League of Legends Yama Notları 6.8 Zebani Diana
Zebani Diana

League of Legends Yama Notları 6.8

League of Legends Yama Notları 6.8

BU İÇERİK LEAGUE OF LEGENDS TÜRKİYE’NİN RESMİ SİTESİNDEN ALINMIŞTIR. DAHA FAZLA DETAY İÇİN RESMİ WEB SİTESİNİ ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ.

Alakalı İçerikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir